sobota, 8 listopada 2014

Hej;)

Witam Was bardzo serdecznie na tym oto blogu:) Mam nadzieję, że posty będą na tyle ciekawe, że ktoś będzie je czytał. Byłoby miło :D Ogólnie będziemy tu 'tworzyć'. Cóż.. Mam mnóstwo pomysłów, które chciałabym Wam zaproponować. Jak to zwykle bywa napiszę Wam coś o sobie:3
1. Mam na imię Weronika i mam 14 lat.
2. Zawsze chcialam blogować, ale dopiero teraz to zrealizowałam ^^
3. Kocham zwierzęta, najbardziej koty. Od kilku lat jestem wolontariuszką.
4. Nie, nie mam chłopaka.
5. Gram w piłkę nożną i w siatkowkę oraz jeżdżę na nartach c;
6. Mieszkam w województwie zachodniopomorskim.
7. Słucham metalu. Mam dużo ulubionych wykonawców i zespołów;)
8. Mam 1.66 cm wzrostu i ważę... hm.. Nie powiem zresztą xD Mniej nić 56 :D
9. Mieszkam w domku jednorodzinnym^.*
10. Mam starszego brata i kota :3
Zapraszam do czytania :) Życzcie mi powodzenia ;-;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz